Virtuálna realita, ktorá samotná je ešte v rozvoji a hľadá vylepšenie svojich vlastností, sa používa na vývoj automobilov.
 
Tí, ktorí skúmajú VR vo Ford, sa zoznámia so špeciálnymi pracovnými skúsenosťami. Skôr než načrtnúť tradičným spôsobom, tento proces zahŕňa zaujímavé výsledky. Roadshow Jake Holmes bol jedným z niekoľkých strážcov automobilov, ktorí informovali o tomto novom médiu pre automobilových dizajnérov.

virtuální realita
 
Zadajte Michaela Smitha, manažéra dizajnu , Ford Motor Company. Smith ukázal, o čom to všetko je, prostredníctvom 3-D vykresľovania konceptu divokého pretekárskeho vozidla (nie pre výrobu v reálnom svete, ale bod bol určite urobený). Práca mu trvala len o niečo menej ako dva dni (40 hodín). Tradičné dizajnérske metódy vo Ford by mu trvalo toľko mesiacov, kým urobia to isté.
 
" Dizajnéri obchodujú vo svojich skicároch s náhlavnou súpravou a ovládačmi, aby sa mohli ponoriť do virtuálnej reality," povedal Ford. Imitujú gestické interakcie prostredníctvom sledovania pohybu, replikovania skicovania perom a papierom.

realita
 
Aké užitočné bolo porovnanie s tradičnou cestou 2-D skíc a CAD? Holmes na to mohol odpovedať. Náčrtok mal "plne realizovaný exteriér a interiér, rovnako ako neuveriteľne detailné mechanické komponenty: odpruženie v štýle pushrod, hybridné hnacie ústrojenstvo a dokonca aj detaily ako medzichladiče a potrubia s turbodúchadlom ".
 
Technológia v centre záujmu VR program Gravity Sketch. Posledne menovaný, 3-D VR nástroj, je softvérový program, ale Ford spolupracoval so softvérovým výrobcom, aby ho upravil do verzie „Ford“. Oluwaseyi Sosanya je generálnym riaditeľom spoločnosti Gravity Sketch.
 
Pre Ford je jeho použitie v experimentálnej fáze, do ktorej je zapojených približne 40 až 50 zamestnancov Ford. Holmes citoval Smitha: "Myslite na to ako na prototyp toho, ako by sme mohli fungovať v budúcnosti."

Ohodnoťte příspěvek