Je pravda, že cesta bude veľmi ťažká a motivácia bude musieť vo vašom živote zohrávať veľkú úlohu. Začiatky sú náročné, nehovoriac o tom, že ťažšiemu človeku, čo na svoj životný štýl roky kašľal, sa začína oveľa horšie. Ak sa stále budete vzdávať a hovoriť si, že žiadne cvičenie ani diéty sa jednoducho dodržať na celý život nedajú, tak sa nesťažujte, že váš život je obohatený o množstvo zdravotných problémov. Nie je to len o tuku a zle vyzerajúcej postave – ide vám aj o zdravie ! Zdravie je predsa na prvom mieste, to vám nenahradia ani peniaze, a ani to, že sa budete užierať k smrti ! Tak šup šup  – dajte sa do práce skôr, ako si budete môcť nájsť výhovorku týkajúcu sa zdravotných ťažkostí !

hamburger


Najúčinnejšia cesta za radikálnym úbytkom hmotnosti, ktorý je mimochodom pre telo tou správnou dávkou zdravia, je pohyb a správne stravovanie. Strava v tomto prípade zohráva deväťdesiat percent celkového úspechu, takže tomu sa určite nevyhnete. Ako je už známe, všetko vyprážané a mastné nechajte u babičky doma a urobte si radšej niečo, z čoho bude čerpať telo energiu a z čoho ho aj poriadne nasýtite. Väčším ľudom sa pochopiteľne musia zmeniť stravovacie návyky aj v podobe menších porcií.


Normálny človek, ktorý sa pohybuje, by mal jesť za deň aspoň päť krát denne. Ráno musíme svoje telo naštartovať vo forme výdatných raňajok bohatých na energiu. Volíme väčšinou vločky s bielym jogurtom, vajíčka, zeleninu a hlavne – žiadne pečivo !!! Pečivo je síce chutné, ale vie narobiť v tele riadnu neplechu. Pekárenským výrobkom sa teda radšej vyhýbajte a nahraďte ich ryžovými chlebíkmi bohatými na bielkoviny. Desiata a olovrant by mali byť ľahké, takže si dajte nejaké ovocie alebo bielkovinovú tyčinku. Z ovocia si môžete rozmixovať aj chutné smoothie, ktoré sa stalo obľúbeným nápojom každého fitnessáka. Obed a večera by mali pozostávať z mäsa a rýb, ktoré doplníte vždy len zeleninovou prílohou alebo trochou ryže. Zemiaky by sa mali konzumovať tiež so zeleninou a najlepšie na pare.

salát


S pohybovaním sa to bude ťažšie, pretože telo si musí najskôr zvyknúť na väčšiu záťaž. Pred cvičením nezabúdajte na strečing, ktorý je dôležitou fázou pred vydaním zvýšeného výkonu. Ak naň zabudnete, telo vám to dá bohato pocítiť na zničených svaloch a kĺboch. Hýbte sa, cvičte a uvidíte ako bude hmotnosť klesať. https://www.fiver.sk/chudnutie-nie-je-boj , ale nebude to trvať jeden týždeň – nevzdávajte to, pretože ak sa po diéte začnete opäť napchávať sladkosťami, telo sa rýchlo zmení na ešte vyššiu hmotnosť, než ste mali predtým.

Chudnite bez jo-jo efektu!
Ohodnoťte příspěvek